Politiche di rispueste al codiç di condote

di contat jenfri une setemane. Chest al rivarà cuntune richieste di rispueste e azions sucessivis a rivaran jenfri une setemane de rispueste iniziâl dal consei.

(Riunion IRC dal consei di Fedora, 23-05-2018)

I grups inFedora a àn la libertât di decidi ce che al è o nol è in argoment tai lôr ambients di discussion (canâl IRC, mailing list, canâl Telegram e v.i.). I moderadôrs a puedin bandî i partecipants se, tai canâi di colaborazion, a jentrin in maniere ripetude in discussions fûr argoment, dut câs, par segnalâ il bant, a àn di vierzi un cartelin cul Segnadôr di problemis pal codiç di condote dal consei. Al podarès jessi che i bants par jessi lâts fûr argoment intun canâl no vegnedin pandûts su ducj i canâi, fûr che nol sedi vignût fûr ancje in chei canâi chel compuartament. In chest câs, ogni bant al à di vignî tratât come probleme separât, cul so cartelin. I membris de comunitât che a desiderin apelâsi al bant a puedin vierzi un cartelin cul consei.

Il FCAIC al à il podê di procedi su lis segnalazion sul codiç di condote cuntun +1 adizionâl che al rive di un altri membri centrâl dal consei o dal consulent pe diversitât e inclusion e dopo riferî al consei.